sobota, 13 października 2012


Rozczochrani ale jaaaaaacy szczesliwi :D

13 komentarzy:

  1. aaaaaaaaaaaaaaah :)))) Margaj wez sobie pstryknij z juniorem jakieś foty, a może masz jakieś takie? Sixe namów! Ja Cie potem wrzuce na mojego tumblra! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wyobrazam sobie malego na sesji troche, to usiedziec na miejscu nie potrafi :D

      Usuń
  2. Zdecydowanie za mało wystawiasz zdjęć małego terrorysty chodź powiem ci, że wcale na takiego nie wygląda, wręcz przeciwnie :) Aniołek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niespecjalnie chce wstawiac tu czesto malego terroryste, moze sobie tego nie zyczy, a jeszcze mi tego nie powie ;))

      Usuń
    2. a no w sumie nie pomyślałam :) ale razem wyglądacie tak słodko :) Tak więc poprosze więcej wpisów na twoim prywatnym blogu bo nie mam co czytać, a zawsze coś tam naskrobałaś fajnego :) Nie zapominając oczywiście o Freakshow Project który znam od deski do deski :P

      Usuń
  3. czyżbym Ciebie na Łuckiej widziała?;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcie ładne. Wy piękni. Ale nie umiem się powstrzymać - czy tylko mnie razi 2.5 latek ze smoczkiem ?

    OdpowiedzUsuń
  5. nas tez razi i jest w trakcie detoksu :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Margaj, uwielbiam na Ciebie patrzeć od czasów tyranii na epulsie :D

    OdpowiedzUsuń