piątek, 6 kwietnia 2012

Koncertowo

Chcialabym tutaj wyrazic zachwyt na temat jednej Zarowej bluzki, btw znalezionej przez Mishon. Ja w zarze sie gubie i jakos nic nie moge prawie nigdy znalezc.
Jest cudooooowna! Jako posiadaczka sporego biustu nie przepadam za niczym bez dekoltu, natomiast gruby, dobrze skrojony material jednak moze wygladac dobrze. Do tego bialy kolnierzyk w stylu baby doll i delikatne rekawki kontrastujace z gruuubym materialem reszty.
Ekstra jest.
Ostatnio ja zalozylam na koncert Soulburners i tak wygladalam, o ---->

4 komentarze:

  1. Wyglądasz zajebiście w niej :) Dlaczego ja nie jestem takiej urody jak ty? :/ W swoim wzroście bym pozostała ale chyba wszystko bym oddała żeby być tak ładna i żeby tak zajebiście wyglądać we wszystkich szmatach bo ze mną to ciężko bywa ;) !! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rany boskie o czym ty mowisz :D przeciez ty jestes ladna i Szczupla dziewucha, ciesz sie, ze masz fajna figure. Ja z moja dosc obfita musze dlugo sie naszukac, zeby znalezc cos co fajnie lezy ;)

      Usuń