poniedziałek, 8 sierpnia 2011

Ja sem ciagle w rozjazdach...


Ciagle mnie gdzies z berbeciem wysyłaja, wiec zupelnie zapomnialam jak sie korzysta regularnie z komputera. W tym tygodniu miałam pod opieką część hodowli psów i mego chorujacego niemałzonka. Przy okazji udało mi sie wyzdrowieć, a Pimpanito jest bogatszy o milion ugryzien komarow. Po tak długiej nieobecności w domu kot jest na mnie szczerze obrazony i miałczy jak pojebany skarżąc się na swoją niedolę.
Ale po życiu z dala od miasta trudno wraca się do warszawskiego trybu zycia i mając calutki tydzien przed sobą wydaje mi się, ze nie zdążę z zadna zaplanowana sprawa, zwlaszcza, ze przez Kinect Adventures mam zakwasy jak siemasz, a nadchodzaca pogoda raczej nie pozwoli mi na przemieszczanie sie rowerem.
A w sobote WESELE!
Nie wiem w co sie ubrac ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz