poniedziałek, 1 sierpnia 2011

Włosie

Po powrocie z wakacji od razu, mimo kaszlu, smarkow i temperatury, wprosiłam się na wieczór panieński laski, ktorej praktycznie nie znałam. Ale stęsknilam się za moja przyjaciolka, zawsze chcialam zobaczyc jak wyglada wieczor panienski (zawsze zenia sie moi koledzy, a ze mam cycki to raczej nie jestem zapraszana na wieczory kawalerskie :( przykro mi z tego powodu) i generalnie potrzebowalam rozrywki na JUZ zeby zachowac zdrowe zmysly to poczlapalam do klubu Herezja. Okazalo sie, ze oprocz smutnych wystepow ocierajacego sie posladami o panne mlode chippendala był pokaz metamorfoz. Zglosilam sie i me krotkie wlosie zostalo przedluzone. Wygladalo to bardzo fajnie, czulam sie jak tęgie wskrzeszenie Amy W, bo na gorze miialam kokon, na dole dlugie wlosy. Teraz, po dwoch dniach noszenia moje sztuczne wlosie wyglada raczej smetnie niz wyjsciowo, ale ciesze sie jak glupia robiac sobie warkocza. Zdecydowanie staram sie zapuszczac wlosy.



10 komentarzy:

  1. ślicznie Ci w takich wlosach, oni Ci je na stale doczepili? czy na klipsy? Nie likwiduj tego :P

    OdpowiedzUsuń
  2. na grzebyczki :P zlikwidowac trzeba bedzie, bo juz sie psuja, za darmo ta 'metamorfoza' byla, wiec dostalam najwieksze badziewie. ale kupuje sobie treske ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwaga, wlazidupny post: wyglądasz zjawiskowo. Przepieknie. Pierwzy raz sie podepne pod stwierdzenie, ze z panny Jolie masz cos w sobie. Plus Winnydomek. Wyrąbiście.

    Ale w zyciu nie zapuścisz tak długich :PPP

    OdpowiedzUsuń
  4. Margaju, po prostu wielkie wielkie WOW, wyglądasz genialnie, nie mogę przestac się na Ciebie gapić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie obrażajcie jej porównujac ją do 'kobiety wargi' -panny Jolie. Teraz troche wazelinki :D Jesteś przecudna rockabilly gurl. Tylko brakuje u twojego boku jakiegoś sajko boya ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Tu Mishon, któremu logować się nie chce :D Wyglądasz cudownie i och i ach...zapuszczaj włosy !!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. oj zapuszczaj, zapuszczaj :) ładnemu we wszystkim ładnie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. no weź, za ładna jesteś i musiałaś wstawiać te zdjęcia akurat gdy moja twarz woła o pomstę do nieba :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Przez wasze komentarze kupuje sobie doczepiane naturalne pasma. Jak beda paskudne, to wasza wina ;)) dzieki!

    OdpowiedzUsuń